Ny blogg och massor av nya tankar…

Hej hopp, denna decemberdag!
Nu tänkte jag starta en ny blogg och börja skriva lite om mina strapatser…m.m. Hoppas på att erbjuda på en och annan bild också! Idag Torsdag har jag haft det ledigt från jobb, började med en härlig promenad med ljuv musik i öronen. När det gäller vardagsmotion, har jag utnyttjat dagens ljus till det. Därefter lite plugg inför min patientintervju jag ska göra till helgen…för nu närmar sig avslut på denna urologikurs och sluttenta(!!).

Dagens itrim måltid: Broccolisoppa a la LCD och chili sin carne. Jag närmar mig 12 veckors uppföljningen, 18:e december. Åter igen lite nervöst…har ju mina mål jag vill uppfylla. Ingen träning idag på iksu, men imorgon efter jobbet blir det dags igen.

Eftermiddagen blev det lite tjusiga lussekatter och nu doftar det saffran i stugan, jag tycker det är så kul att baka och ännu roligare när det är någon ny ingrediens; kesella och vit sirap istället för strösocker och ägg 🙂 Fina blev dom.
Vad gör ni idag då?

Ha en fin kväll…/// systerfrida

Kommentera

